11 oct 2010

Alt Empordá

10154 Acuarela

7 comentarios:

  1. M'agraden els colors!!!

    ResponderEliminar
  2. Gracias Merike, como se llama tu Blog ?

    ResponderEliminar
  3. FINÈS ENTRE TOTS I TOTES

    Estic aprenent la llengua catalana quan llegeixo els blogs! En dos anys he aconseguit molt. Jo no sabia ni una paraula quan vaig començar amb un traductor;)

    ResponderEliminar
  4. vols dir que ets finlandesa i saps parlar català? però si ho escrius millor que jo, que vaig néixer a Catalunya. ¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  5. Sí, sóc finlandesa, una dona vella. M'agrada molt la Catalunya. Els catalans són molt com nosaltres. Facebook, sí. I el meu correu electrònic pots veure al meu perfil. Si es veu en finès és "sähköposti".

    ResponderEliminar
  6. Merike mi face es Ramon Abad, el teu no el trobo.
    Si vols en fas amic i et conec.

    ResponderEliminar